Forum www.16cs16.fora.pl Strona Gwna www.16cs16.fora.pl
Counter Strike 1.6
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Robiłam sobie też badanie na inne hormony i niby są w nor

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.16cs16.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 734
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 0:43, 09 Kwi 2014    Temat postu: Robiłam sobie też badanie na inne hormony i niby są w nor

No ale jakby nie było, to forum jest też po to , żeby swoje doświadczenia z salonami DOBROWOLNIE opisywać , dlatego wkurzył mnie mądry tekst \a kogo to obchodzi kobieto\
[link widoczny dla zalogowanych]
witam, na cellulit najlepsze jest pilka gimnastyczna jak actimed [link widoczny dla zalogowanych] astik-fit-ball.html super sie cwiczy, jak dziecinna zabawa a cale cialo jest w ruchy i miesnie pracuja.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
później niż OM.
[link widoczny dla zalogowanych]
Myślę, że w stlu ,,do cioci na imieniny,, będzie ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poszukuje dobrej kosmetyczki z Rzeszowa,ktore zrobila by mi paznokcie zelowe. [link widoczny dla zalogowanych] opuszczasz i wracasz, opuszczasz i wracasz.
wlasciwie to skretosklony mozna wykonywac w 3 cwiczeniach 1, 3 i 5 ja tak robie Nie mam pojęcia,czy w tym total czy nie.Dziękuję za fatygę.Jak Ci kumpel powie to może mój mąż będzie wiedział [link widoczny dla zalogowanych] a Miejsce w szpitalu? Absolutne zakazy: [link widoczny dla zalogowanych]
Życzę wszystkim, którzy zaczynają ćwiczyć i sobie oczywiście-wytrwałości. A to że dr pracuje w model medzie to chyba żadna tajemnica, widnieje on jako lekarz na stronie model medu, a także sam tak informuje w mailu czy przez telefon. mogę się założyć, że w/g przelicznika BMI ma niedowagę Activity (Calories) - to ilość kcal, które potrzebujesz na swoją dzienną aktywność fizyczną. a jak daja znieczulenie to w jakie czesci palca????? Do tego narastający konflikt sąsiedzki. Czynnik pierwszy:
[link widoczny dla zalogowanych]
mam nadzieje, ze to wyszlo ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mamamagdalena-gratulacje!
[link widoczny dla zalogowanych]

ale strasznie dlugo sie czeka na taka wizyte ehh...
[link widoczny dla zalogowanych]
pod tym wzgledem. 1200zl,efekt bardzo ladny ,ale bardzo krotki ,do pol roku ,ale niestety najladniejszy efekt w pierwszych 10 tyg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Z moją nieskazitelną mądrością postanowiłam to zrobić sama, ku nieszczęściu moich włosków i co zrobiłam??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tkanki nie ma po bokach bo jest ścięta do kości. [link widoczny dla zalogowanych] A ja nie smarowałam niem od razu tej ranki, bo kosmetyczka powiedziała, żebym tylko przemywała woda utlenioną...
Dlatego teraz, gdy czuję sie lepiej, chcę się z Wami podzielić swoimi uwagami. Tylko nie wiem czy on jest magnetyczny... --skrócony odpis aktu małżeństwa jeśli nazwisko zostało zmienione Witam wszystkich .Widzę Gegu że nie tylko ja nie lubię Żywca.Też wolę L....i większośc moich kolegów też.U nas w trade coraz mniej pracy czasami kończę swoją trasę o 13 i do domciu.Dzieci się cieszą,żona mniej bo będzie mniej kasy, ale ja trochę odpocznę.Pozdrawiam Wszystkich wyzyskiwanych. Czyżby to była najtańsza a zarazem najtrwalsza farba?? [link widoczny dla zalogowanych]
: . jednak troszkę się zmartwiłam dzisiaj jak to zobaczyłam moim marzeniem zawsze było miec kolczyk w pępku i coraz bardziej boję się ze coś mi się stanie z nim Juz szukać nie moge , popadam w chorobe , zdać swe połozenie Podejrzewam u siebie zespól ciesni nagdarstka- lewej reki- czasami boli strasznie, i dretwieje po nocach; Torbiel...mam prawie 20 lat a walcze z ta choroba juz od kilku lat mialam kilka torbieli, zawsze leczone hormonami, najczesciej gravistatem ale bralam tez inne leki. Raz jesteś jedną osobą, raz drugą i trzecią, czy jesteście naprawdę tak kiepskim salonikiem że do tego stopnia musicie się posuwać, czy też myślisz że jesteś taaaaaaaaaaaaaki sprytny.
na allegro i czekam na dostawę powiedzcie czy mam szansę zgubić na nim 40 kg?Ważę 105kg przy wzroście 172 - w ciąży przytyłam ponad 30kg bo przeleżałam 8miesięcy - łożysko przodujące miałam.Teraz mój synek ma już 7 miesięcy a ja stoję w miejscu mimo diety.PBUFFALO model ELS 2602
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakie macie dziewczyny wykształcenie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Na samym początku farbowałam się tylko na ciemno, potem odbiło mi na rudości.

- 2 łyżki kwaśnej śmietany
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie chcę je prostować, bo po wyprostowaniu wyglądam jak facet. CENY NISKIE A SALONY JAK W FILMACH
Czy osoba ktora zdradziła moze sie starac o uniewaznienie?
Prof.
A kosmetyczka jest chyba mniej bolesna niż niejeden chirurg xD dziękuję za rady.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] magnetyczny_k5900_wysylka_gratis_.html [link widoczny dla zalogowanych] .
Cześć ja mam zrobioną trwałą, ale mam dość gęste i mocne włosy a co za tym idzie dość oporne na układanie. Po okresie przegłodzenia mamy niezwykle wzmożone łaknienie, przez co trudno jest nam zapanować nad ilością zjadanego pokarmu. Inaczej będziemy mieć straszną szopę na głowie :/ Szkoda Oktavko że wyszło Ci tak późno z tym terminem, więc pewnie nie będziemy miały okazji się poznać Gdyby Pani to zrobiła, zamiast wygrażać wszystkim i obrażać wszystkie osoby obecnie pracujące w Model Med śmiem twierdzić, że pozbyłaby się Pani swojego problemu. [link widoczny dla zalogowanych]
W trakcie kuracji oczyszczającej używaj dezodorantów neutralizujących zapach potu (np. Ps. pomóżcie może ma ktoś namiary gdzie są może wolne etaty dla położnych Ma miałam 33 ng/ml ,ale słyszałam o normach dla starających się nie więcej niż 20 ng/ml .Widać tych teorii jest troszki więcej ktos powiedzal ze w q10 jest dobry fryzjer to pani marcelina to masakra chcialam blon a mam jajecznice.cicie jak od siekiery to porazka a zaplacilam jak w profesionalnym salonie.masakra Zawiodłaś/eś się na nim? a jak z lekiej??
No, TV nie oglądam, tym bardziej, że nawet nie zdążę nigdy na pogodę, myślałam, że ten ukrpo to wszędzie jest!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
towarzystwa na spacerze...wieczorne ploty?????
[link widoczny dla zalogowanych]

Moze wczoraj sie zle zwarzylam?
[link widoczny dla zalogowanych]
Mogę zagwarantować pełną dyspozycyjność.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tam włosy ma KAŻDY i jest to naormalne, natomist włosy na piersiach u kobiet normalne nie są.
masakra
[link widoczny dla zalogowanych]
A czemu takie rozkrecenie ma sluzyc?
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie jedz na siłę
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pytajnik fakty sa takie ze rozwiazania sa tak naprawde bardzo proste i gdyby lekarze zechcieli pomoc ludziom to otylosc bylaby historia ale nikomu sie to nie oplaci bo firmy farmaceutyczne zarabiaja gigantyczne pieniadze na lekach zwiazanych z odchudzaniem i leczacych skutki nadwagi. [link widoczny dla zalogowanych] Ew.
bezzębne Do naszej edycji jak słusznie wiekszośc zauważyłą wybrano babki którym ja wiem przydałby się dobry wizazysta , fryzjer , dietetyk no i troche kasy bno to wszystko jednak kosztuje.A życie w Polsce jakie jest kazdy wie.Nawet sam moment prezentacji .. zaczynam znowu wątpić czy sobie z tym poradzę Spróbuję jeszcze raz, ale jeśli znowu mi się nie powiedzie, to chyba zgłoszę się do ośrodka w moim mieście, gdzie leczy się bulimię... wezcie sie panieny opamietajcie stworzcie cos swojego a nie z obledem w oczach latacie po sklepach, jakby tylko to sie liczylo. czuje sie super, ciekawe jak będzie wieczorem, czy będzie tzw. jego wyleczalnośc przy załozeniu ze jest tak mały guz ok 1 cm mam prawie 100% szans na wyleczenie. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] Może jutro będzie lepiej. Macie osłabione czucie w opuszkach palców? A czemu w tym dziale? HORROR!!! Oczywiście nadal się z tym borykam .. Aureolke jej dać normalnie !
[link widoczny dla zalogowanych]
Co myślicie, kupić czy poczekać i kupić wtedy gdy znajdę pracę i zarobię na ten wymarzony sprzęt?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
no nic koncze i jakby co moge dac namiary na poznan.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dała bym sobie poprawić chyba wszystko, ale nie usta.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.16cs16.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin